inget blev som man hade tänkt sig..

idag hade jag och sara planerat att vi skulle fota våra vinterbilder med tanke på att de va snö ute igår..men som sagt så var det ju ingen bra snö ute imorse..så vi sket i det idag också..
sen ikväll hade jag och brudarna ju planerat att träffa conny och alla andra ikväll med tanke på att Conny kommer hem ifrån norrland idag..men så kommer det inte heller bli eftersom conny kommer hem så sent ikväll och har en massa saker han måste stå i..ingenting blev som man hade planerat!
just nu ligger jag här hemma med alla tre hundarna vid min sida. dixie till höger, kajsa till vänster och oliver i knäet, hur mysigt som helst!!
får väl se vad jag hittar på idag, har vääärldens värk i ryggen just nu pga "den jobbiga veckan" så just nu kommer jag nog bara fortsätta vila och knapra piller!!
nu ska jag ialla fall fortsätta titta på Ellen DeGeneres Show..skriver säkert mer sen!! <3


mina 3 skönheter: Kajsa,Dixie & Oliver





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0