Karolinska idag

japp..idag ska jag till Karolinska Sjukhuset i Solna..ska dit på mitt återbesök...hade egentligen tid den 16:e, men eftersom mor och far reser till London på torsdag så bytte vi tid till idag..inte för att mamma eller pappa ska åka med mig ändå, morbror Torgny åker med mig istället...
Så jag ska väl dit så läkaren får se om knäet har läkt som det ska..men det tycker inte mamma, hon tycker att knäet borde inte vara så här svullet som det är nu..men det tycker inte jag spelar någon roll..hon tänker ju inte på att jag inte har böjt knäet på en och en halv månad, plus att operationen blev ju större än vad den egentligen skulle bli...så jag tycker inte att det är konstigt att knäet är som det är..däremot har jag ju extremt fula ärr!!! men det är väl något man får leva med...
vad som händer senare ikväll har jag ingen aning om..jag somnade kl.20.00 igår, vet inte varför, bara slumrade till i soffan sen bad mamma mig att lägga mig i mitt rum..och sen vaknade jag upp vid 03.00 inatt och tänkte: "shiit, jag har verkligen sovit...aja får väl somna om då"..
vad ska ni göra idag?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0