kul i photoshop



en liten galen hanna



ett headerförslag till mig..

både igår och idag har jag suttit och lekt i photoshop elements..det är faktiskt jävligt roligt tycker jag..det gäller bara att ha en bra fantasi och låta den flöda fritt...
här ovan ser ni 2 av de saker jag har suttit och pillat med..blev ganska nöjd med min header...får se ifall jag hittar på något annat roligt..
idag har jag varit på OT-center tillsammans med hanna och alex, där väntade min nya ortos, så det va bara in i rummet,av med skenan och på med skyddet...den ska jag nu ha så länge som jag känner att jag behöver den...kan ju säga en sak, jag har iiiinga som helst muskler kvar..eller iaf ingen styrka i dom..får se hur detta kommer sluta..
nu sitter både jag och hanna här hemma och fifflar med våra datorer, ser ut som två riktiga datanördar,haha!!! ikväll blir det tacos till middag..sedan ska jag nog försöka ta mig en dusch, får se om jag orkar det idag...sen kanske slänga jasmine i badet..när hon ligger i sängen för att sova så är det dags att starta mitt och hannas grey's anatomy-maraton som aldrig verkar bli klart..imorgon tänkte vi vara snälla och tvätta mamma och pappas bil, får se hur mkt jag kan hjälpa till..ja menar, jag kan inte längre stå på båda benen utan att stödja mig emot något, så svag är jag i benet just nu..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0