kvällen idag..



ikväll är det som sagt ny världshistoria som skrivs!! detta är den första kvällen på eeevigheter som jag och hanna verkligen sitter hemma...
kvällen kommer bestå av färgning av hår, goffa, let's dance och sedan grey's-maraton när lillen har somnat..ingen får störa i grey's liksom...
jag tycker bara att det är tråkiga människor som är med i årets lets dance...jag menar, blondinbella? Karl-Jan liksom? och Hasse Aro..asså seriöst, vad tänker dom med dom som väljer deltagarna...jag tycker iofs att lets dance är patetiskt överhuvudtaget...jag menar, det hade ju varit typ hundra miljoner gånger roligare om dom hade satt in okända människor som fick dansa med proffsdansare...det hade ju varit ännu roligare..varför ska kändisar få ännu mer uppmärksamhet än vad dom redan har...jag menar räcker inte skvallerblaskorna?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0