min fredag..


ja som sagt...igår var jag ju på viperroom med en massa människor, bla nea,jocke,oscar,alex,hanna,petra,carro,tilda m.m..orkar inte rabbla upp alla ...
kvällen började iaf hemma hos petra..var tvungen att gå in och väcka petra som sov som lilla törnrosa själv till typ 7...då hade hon sovit för länge tyckte jag..
sen började vi dricka,fixa oss..spelade lite Wii...himla roligt hade vi iaf...kvällen på viper var som ett karusell...alla hade skitkul..mitt ögongodis var tyvärr på nedervåningen, men nea insisterade på att vi skulle gå ner så det va så det blev iaf...pratade lite med pelle..sneglade lite på godiset och sen gick vi upp..
sen får man ett totalt flipp och tänker "vad håller jag på med?!", men allt löste sig sen tack vare hanna!! <3
ikväll blir det nog samma visa igen...nästa helg kommer ju bli en vit helg för mig då päronen reser iväg till London under helgen..så daisy ska vara duktig och sitta barnvakt =)...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0