min söndag

idag har jag hunnit med en hel del faktiskt...
vaknade vid 10 med världens panik att hundarna inte hade varit ute än..så jag bad izabella som var uppe att gå ut med dom..sedan gick jag upp och gav de frukost..
när hanna klev upp vid 12 ungefär så började jag plocka här hemma..jag och jasmine städade hennes rum, hon kände sig fett duktig...har även fått reda på att D också bor på Lidingö, blev himla chockad vill jag säga..men det är ju roligt att veta det nu..
imorgon kommer jag nog ta mig den sovmorgon som jag har förtjänat...

idag har jag gjort detta:
-
städat jasmines rum
- dammsugit hela lägenheten
- städat marsvinens bur, även spolat och skrubbat ur den
- hunnit blogga 2 gånger idag (känner mig duktig)
- pratat med både mor och far i telefon
- diskat

har ni också varit så här duktiga idag?


och så är det!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0