Mina charmtroll



Kajsa, Dixie och Oliver..dom 3 ställer alltid upp och finns alltid där oavsett hur man mår!


tänkte presentera mina tre små charmtroll som jag har i mitt liv..dessa är Kajsa och Dixie som är mina hundar och sen lilla Oliver som är min brors hund och är faster lilla charmtroll..
den som säger att dom inte blir charmade av dessa tre underbara varelser får gärna skrika till..har inte träffat nån som inte har fallit för dom..




Postat av: Milla.

Sista dagen imorgon för att nominera din favoritblogg, så kika in hos mig. På måndag kommer du kunna rösta på en av dem fem utvalda bloggar. :)

Kram

Datum: 2009-01-10 | Tid: 23:27:32
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0