Monday bar kryssningen bokad!





jepp ni läste rätt!! nu har jag bokat 2 st 2mannarhytter till Monday Bar- kryssningen den 12-13 mars som jag och mina vänner ska åka på..
biljetterna släpptes idag kl.08.00 och då började jag ringa Silja Lines kundservice för specialkryssningar...jag kom fram vid 08.30 ungefär och redan då var alla 4mannarhytter slut!! helt galet vad fort biljetterna tar slut...så iaf jag fick lägga på och ringa upp atte och hanna för att diskutera hur vi skulle göra...
så det blev att vi bokade 2st 2mannarhytter, så får vi lösa det på nått sätt, med tanke på att vi bara är 3 personer som skulle dela hytt...men det löser sig säkert..vi har ju ganska många polare...
någon som känner sig sugen på att åka?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0