några få timmar kvar

just nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att Alex ska komma...han ska nämligen följa med mig till Danderyd när ja ska byta skena...mamma,pappa och Izabella ligger nämligen med maginfluensan hela bunten..
som tur är har jag mina underbara vänner som ställer upp!!tack för det <3
så kl.11.40 har jag tid hos en tjej som heter Madeleine på Danderyd OP..(tror jag det heter) då ska jag prova ut en annan skena, som bara går över och runt knäet...inte runt hela benet...
så idag mina kära bloggare...nu är det bara nån timme ifrån tills Robocop försvinner!! sen efter det blir det kanske att åka och äta nån lunch och sen hem och vila..beror ju helt på hur ont jag har i knäet..vem vet, jag kanske inte har nå ont alls i knäet..men de tror jag nog inte..jag menar, jag har inte böjt mitt knä på 48 dagar tror jag det är idag..
vad ska ni göra idag?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0