nu har de rest..och redan kaos!!

nu har mamma och pappa flygit iväg med destination London..jag och alex körde dom dit, och mamma fick ju bara mer och mer panik ju närmre Arlanda vi kom..tyckte det var jättekul och sitta och mobba henne..säger bara, tur att hon har sina lugnande piller med sig...
det värsta är att nu när det är borta..vad kommer gå fel nu?? jag och hanna var nämligen ute med vovvarna nu vid lunch..och då var det en hund som var lite jobbig för dixie, och den surkärringen flög ju på honom och nu sitter hennes framtand löst..det bara rann blod och jag hoppas det inte är nått allvarligt..ska nog försöka få tag på Ewa och fråga vad dixie har för försäkring...och sen kanske åka in med lilltösen..
det återstå att se...
nu ska jag återgå att vara social med alex och hanna...hörs sen..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0