nytt sjukintyg

idag har jag varit på akutmottagningen på Lidingö Sjukhus...usch vad tidigt det var..har inte gått upp så här tidigt sen jag jobbade i november..vet inte hur jag kommer orka gå upp sen när det är dags att börja jobba igen..
fick iaf ett nytt sjukintyg av min husläkare, dock bara t om den 10 februari..sen fr om den 11 feb kommer jag börja jobba deltid enligt sjukintyget...men om jag känner att jag inte pallar det så får vi se hur jag ska göra...
jag har ju känt länge att jag inte pallar stå rakt upp och ner i ca 8 timmar på en hel dag, knäna säger nej...så någon som vet om det finns nått jobb ledigt?
nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen snart...sedan kanske äta nånting, har inte ens ätit frukost...eller min frukost bestod av Cola, hehe inte bra jag vet...
vid 14.30 är det dags för mig att vara på Polishuset där min sjukgymnast är (det är inte en polis som är min sjukgymnast om ni tror det..deras lokal är bara i samma hus som polisen). idag ska jag träna ganska mycket, sakta men säkert sa Karin..kommer nog inte använda så mycket tyngder idag, bara känna på hur det känns, ifall det blir för mycket på en gång osv...sen måste jag ringa både Karolinska (måste försöka få tag på min kirurg,inte det lättaste jag vet), Ungdomsmottagningen (boka tid om P-piller bland annat och fråga lite saker) och Silja Line (måste höra om jag måste ändra personuppgifterna jag har bokat våra hytter i nu när det är andra människor som ska ha ena hytten)...har extremt mycket att göra idag känns det som..
har ni en lika jobbig dag som jag?


jag och Dixie myser i min säng :)
Foto: Jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0