Ridning i Bergastallet!


idag har jag,hanna,petra,carro,tilda,cissi,erik,alex varit ute på berga..dom hade fått för sig att Carro skulle få rida Cissis häst, så de ville jag självklart inte missa...carro var lite nervös tror jag..hon har inte ridit på 5 år så hon visste inte om hon kunde det längre..
jag själv skulle ALDRIG sätta mig på en häst..jag hatar hästar!! ett djur som är större än mig själv sätter jag mig inte på, and that's it!!
jag fick tyvärr inga bilder på när vi var i själva ridhuset med tanke på att jag inte har någon extern blixt till min kamera..men cissi hämtade sin kamera och där fick vi ungefär 100 bilder..jag har inte fått dom så jag kan inte lägga upp dom nu, men kan göra det så fort jag har fått dom..
imorgon kommer nog bli en seg dag..alla börjar skolan, alla börjar jobba..usch va tråkigt!! nu blir man som ett spöke igen på vardagarna..och inte kan man gå ut en lång och mysig promenad med hundarna heller pga den där jävla skenan som man har på benet!! men på måndag, då jävlar, då åker den bort och då blir det dags för hårdträning av knä!!


Petra kan ju känna sig liten nu..


Ganska fin bild på Havanna


Närbild på Havanna..riktigt söt gnäggisch!!


Daisy kan också klappa hästar, men bara om Petra håller i..


Hanna är glad iaf..


Nu är Carro redo för avfärd!!




Postat av: hännys

haha klockrent!

Datum: 2009-01-07 | Tid: 23:05:36
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahah min häst ser alltid lika glad ut!!!

Datum: 2009-01-08 | Tid: 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0