shopping från london



fick en jätte söt kjol ifrån London


som sagt så igår/inatt kom mamma och pappa hem ifrån en weekend-resa till London..dom hade haft det mysigt och trevligt..berättade en massa saker som man inte trodde om London..
var ganska intressant att höra..vilka idioter det bor i London..men iaf, dom hade köpt lite småsaker till oss barn därifrån..jag fick en liten ask med en älva på som representerade min födelsemånad Augusti, samt en kjol som jag tyckte va riktigt söt...
idag fick jag även de glada nyheterna att biljetterna till Mondaybar Spring Break Cruise släpps på fredag..så då kommer jag nog ställa klockan och gå upp tidigt för att boka hytt =)
nu ska jag och mamma till apoteket och sedan hämta Jasmine hos dagmamma..skriver säkert senare..




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

åhh vilken fin kjol!

Datum: 2009-01-19 | Tid: 20:25:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0