tjejmiddag


min kväll igår var himla lyckad tycker jag..jag,hanna,oscar och petra va hemma hos hanna innan och fixade oss osv...sen begav vi oss emot viper när vi kände att vi var klara...ursäktar att jag inte la upp någon bild på klänningen jag hade igår...men jag hade verkligen inte tid!!
   idag ska alla vi tjejer på middag hemma hos maria..antar att det är carro och maria som lagar middagen...iiingen aning vad vi kommer äta med det kommer nog bli spännande...ska höra med far min ifall jag får ta alkohol av honom som man kan föra med idag...
nu tänkte jag gå och lägga mig i ett varmt och härligt bad...sedan leta fram kläder inför kvällen..kanske ska man ha sin nya kjol ifrån London?


för att vi går genom eld och vatten <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0