torsdagskvällen

denna kväll har nog varit den tråkigaste kvällen i hela mitt liv!! jag började prata med hanna och alex och alla andra och hörde vad dom skulle göra..dom hade planerat att dra till Harrys och titta på när Eriks kompis skulle spela..jag, som hade så jäkla tråkigt, försökte få tag på både atte och oscar för att jag också ville hänga med..men atte svarade inte och oscar hade ingen lust, och jag vill inte sätta mig och åka kommunalt själv med min skena, ingen vet ju om att jag har den så folk går in i mig och mitt knä hela tiden..har nämligen åkt kommunalt själv med skenan och det va inte roligt må jag säga...folk verkligen slänger sig in och ut i tunnelbanor och på perrongen..jag blir helt galen!!
iaf, så jag blev till att stanna hemma..då tänkte jag att jag skulle fortsätta på mitt och hannas greys anatomy-maraton vi hade för ett tag sen, men jag kände att det är inte samma sak när inte Hanna är med...så det blev att titta på The Cheetah Girls 2 ist..den filmen är himla bra..och lilla jag som är så jävla blödig började gråta typ var 5e minut..skit kul liksom.!! måste skärpa till mig tror jag...
nu har jag planer på att läsa alla bloggar jag följer och sedan släcka lampan för att sova..måste upp tidigt imorn då det ska städas och tvättas och en massa annat..för fram emot kvällen kommer ju brudarna och då ska det supas =D...
hur har eran kväll sett ut?


detta är min favoritscen från The Cheetah Girls 2 filmen, dansen dom gör är så himla häftig och så himla kärleksfull, I LOVE IT!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0