Bye bye Stockholm....Hello Edsbro!!

Japp, idag lämnar jag Stockholm i några dagar. Jag känner att jag verkligen behöver komma ifrån allt och alla... Kanske finns det någon som t om kommer sakna mig? Vad vet jag liksom..
Kl.14.05 går bussen ifrån Tekniska Högskolan, och anländer till Edsbro runt 15.20. Kommer säkert bli superhärligt att komma iväg lite, sola och bada i kusinernas pool. Vi ska även fixa upp våran låt, till och börja med göra en demo iaf...Och jag som fortfarande inte lärt mig den ordentligt än...Men det brukar ju gå snabbt att fixa..
Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, och jag vet inte hur mycket eller lite jag kommer att blogga...Men hoppas ni har överseende för detta. Ska försöka så gott jag kan..
See you when I see you, XOXO!




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Du är så välkommen så :D

Datum: 2009-07-01 | Tid: 12:05:17
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0