Dagen var kommen...

Idag var dagen, då den stora dagen kom. Häromdagen beslutade jag och Nea att vi skulle ta itu med våra "problem" vi har med varandra. Så idag träffades vi efter vi båda slutat jobba. Gick och satte oss på Soft Kök & Bar.
   Vi pratade igenom allt som har hänt under det senaste halvåret. Allt skit vi båda gått igenom och allt som har gjort att vi har glidit isär. Det kändes riktigt skönt att äntligen få prata ut med henne. Jag har tyckt den vårkryssningen på Mondaybar att jag vill verkligen reda ut allt med henne. Hon och jag har gått igenom för mycket ihop och känt varandra för länge för att vi aldrig ska kunna bli vänner igen. Så vi satt i nästan 2 timmar och pratade igenom allt. Vi bad båda om ursäkt för hur vi har betett oss emot både varandra och emot alla andra. Och vi är båda i eniga om att vi inte riktigt förstår vad som händer i våran kompisgäng längre. Alla går runt och sprider en massa rykten, alla går runt och snackar skit. Och alla säger att man tycker att folk borde komma face to face och säga vad man tycker och tänker. Visst det kanske också kan bli fel ibland och man kanske blir sur för stunden, men det är bättre än att det blir en massa skitsnack bakom allas ryggar. Som t ex det där ryktet någon har startat om att jag och S är ihop och håller fortfarande kontakten.
   Jag menar, varför sprida ett falskt rykte? Visst dom flesta rykterna är väl inte sanna, men oftast lite. Jag blev riktigt sur och irriterad när jag fick höra detta rykte. Vem du nu än är som har startat detta och läser min blogg, prata med mig istället om du har något problem med mig eller skriv en kommentar i bloggen om du inte vågar säga det face to face...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0