Friday today!!

Jaha, då var det fredag då.
Mitt internet fungerar fortfarande inte, så jag passar på att blogga nu när jag är hemma hos mamma..Idag har jag hjälpt mamma i tvättstugan som hon praktiskt sätt har haft hela dagen. Tvättade täcken,kuddar,lakan osv, sånt som helt enkelt inte får plats i en vanlig tvättmaskin.
Just nu sitter jag och väntar ifall far min kan fixa mitt internet eller om vi återigen måste besöka olof på 3 store på Kungsgatan och se till att han fixar detta problem.
Väntar även på att Hanna och Maya ska komma hem...Maya ska nämligen sova över hos oss, blir riktigt mysigt tror jag, en liten egen tjejkväll med en massa tjejfilmer..Himla muwsigt!!
Imorgon ska jag åka till IKEA tillsammans med mamma och morbror Torgny, mysigt mysigt...Jag älskar att gå på IKEA, man hittar alltid nått man behöver. Jag vet iaf att jag behöver deciliter-mått och en visp.
Tycker ni också om IKEA?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0