Gamla minnen, saknar det..

Ska berätta lite kortfattat hur min dag har varit. Jobbade 7-14 idag, sen mötte jag upp pappa och vi begav oss emot 3 butiken på kungsgatan ännu en gång. Men denna gång kunde inte Olof hjälpa mig. Han sa att jag måste ringa HP så dom får komma och hämta datan och laga den. För det är antagligen fel på min dator och inte modemet. Fett surt!!
   Men nu till rubriken. Var precis inne på Emmas blogg och läste lite. Då skrev hon i ett inlägg om lite musik som är bra låtar att lyssna på. Då kom även en låt upp som heter Drugstore Living med Glorified Crew. Det komiska med detta är ju att när denna video spelades in på baksidan av Östermalm, då satt jag och mina vänner på en resturang precis brevid och firade Sara som fyllde 18 år.
Sen när vi kom ut från resturangen hade dom börjat spela in. Så vi stannade och tittade. Och det komiska är ju att vi faktiskt är med i videon. Jag syns efter 0.53 sekunder i filmen, tror jag står tillsammans med Emma faktiskt. Sen efter en stund kommer Sofie i närbild.
   Saken jag vill komma till är att jag saknar den gamla tiden, då jag och alla andra inte hade några bekymmer alls. Då man tyckte att man levde livet. Att allt var toppen liksom! Men så är det ju inte idag.
Det suger verkligen att bli vuxen, eller vad säger ni?

Klicka här för att se videon, en riktigt bra låt om jag får säga det!





Postat av: Angelica

SVAR: tack så mycket :)

jag gillar din blogg också. headern var jättesöt :)

Datum: 2009-07-13 | Tid: 17:01:33
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

coolt att man ser dig i videon :D

Datum: 2009-07-13 | Tid: 20:22:13
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Coolt att vara med i en musikvideo, även om det bara var som det blev ;)



Sv: Tackar. Gillar din desig, den är snygg :)

Datum: 2009-07-13 | Tid: 23:38:04
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Inte vuxen än, hehe men ändå saknar jag gamla tider.. hatar när vissa växer för fort! .. :/



Fin design! =)

Datum: 2009-07-14 | Tid: 13:29:19
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0