Harry Potter och halvblodsprinsen

Jag vill först och främst be om ursäkt att jag inte skrev någonting igår. Men jag hade inte riktigt tid. Först och främst så kom jag till jobbet kl.7 och får då reda på att jag egentligen började kl.11, men lugn, allt löste sig.
Efter jobbet hade jag lovat Oscar att vi skulle träffas. Så vi möttes upp på jobbet efter jag slutat, gick sedan till ett fik för att äta. Det var jätteäckligt det vi åt, tyckte iaf jag, men inte Oscar, men han äter ju allt.
Efter det åkte vi till Mosebacke och mötte upp Hanna för att vi skulle möta upp hennes syster och dricka lite öl..Efter det så mötte vi upp max och fia för jag var tvungen att låna deras externa hårddisk. Men det var ju lönlöst, har sån stor lust att kasta min dator in i väggen så den går i bitar.
  Men iaf, till dagens ämne. Idag så jobbade jag över en timme pga att det finns idioter på jobbet som ringer 2 timmar innan dom börjar och sjukanmäler sig. Då är man ju bara dum i huvudet om jag får säga det så.
Iaf, efter jobbet åkte jag hem och stressade upp mig, duschade,bytte om osv. Sen åkte jag och Hanna in till stan återigen för att möta upp 2 av hennes systrar. Dom hade ju bestämt att vi skulle titta på Harry Potter och halvblodsprinsen.
   Visst filmen var ju bra. Klart den roligaste filmen av alla Harry Potter filmer. Men jag är inte sånt stort fan av Harry Potter. Tyckte inte ens om att läsa böckerna, så jag menar, varför skulle jag gilla filmerna?
Har ni sett Harry Potter och halvblodsprinsen?


Vill även berätta att jag inte tycker om någon av mina vänner just nu. Inte på det sättet ni tror. Utan det är ju så att alla får just det jag vill ha just nu. Fick reda på häromdagen att Atte och Nea har förlovat sig. Jätte kul för dom tycker jag. Stort grattis än en gång. Igår fick jag reda på att Fia är gravid, men vet inte hur långt gången hon är. Sen idag säger Simon på jobbet att han ska bli pappa i februari.
   Då tänker jag, men vad fan, jag då? Jag är nog den som mest av alla i mina kompiskretsar som vill ha barn just nu. Inte för att försöka låta ego eller nått sånt. Men jag känner att ett barn kanske kan få mig att må lite bättre iaf. Det är ju en obeskrivlig kärlek liksom, förstår ni hur jag tänker? Förstå när man ligger där på bristen och krystar som bara den och efter en stund har man en skrikande bebis i famnen. Jag bara lääängtar tills denna dag händer för mig.
Kan ju säga iaf att jag och Oscar har gjort en deal, vi kommer gifta oss när vi är 30 ifall ingen av oss är gifta eller i ett förhållande. Så det så!!




Postat av: Oscar

9 år kvar daisy :P

Datum: 2009-07-17 | Tid: 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0