Hundpensionatet, en jätte fin film!


Hundpensionatet, en riktigt fin film!
Ikväll så har jag och Hanna hyrt och tittat på Hundpensionatet. Denna film var en riktigt fin film. Den handlade om 2 syskon som var fosterbarn. Det hade en hund som hette Friday som dom gömt för alla deras fosterföräldrar i 3 år. Efter en stund så börjar dom ta hand om fler och fler hundar då de hittar 2 herrelösa hundar på ett gammalt hotell.
Jag och Hanna har nog aldrig skrattat och gråtit så här mycket till en komedi. Jag kan verkligen rekommendera denna film för er som älskar tårar och skratt.
Har ni sett "Hundpensionatet"?




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Hej! Nu tänkte jag komma med ett förslag :P Du har ju velat att jag ska hjälpa dig med designen ett tag, och jag tänkte att jag kunde göra en åt dig :) (det kommer ju såklart inte kosta någonting för dig!). Du kan ju skicka bilder och önskemål om du är intresserad :)

Puss o Kram

Datum: 2009-07-29 | Tid: 12:57:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill du gå på pride med mig :) ? <3

Datum: 2009-07-29 | Tid: 14:59:27
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0