Idag har vi varit duktiga..

   Idag när man har varit ledig så har jag och Hanna (som myglade med jobbet) städat hela våran 19 kvadrat stora lägenhet..Riktigt duktiga har vi varit. Vi har städat så mycket så att svettet började rinna, det var äckligt!!
    Vi har även varit nere hos mamma och satt i en tvätt, enbart underkläder som fyllde hela tvättmaskin, och sen tog vi med oss Jasmine och satte oss på tåget. Destinationen blev Lidingö Centrum där vi skulle försöka hitta en present till min bror som fyller 23 imorgon. Vi gick runt lite över allt i alla affärer men efter ett tag så hittade vi nått som passar honom..
    Det var inget speciellt men vi kan ju hoppas han blir lite glad iaf. Har ju inte den ekonomin att kunna köpa något stort till honom..

  Imorgon blir det jobb. Jobbar 7-16, sen efter jobbet ska jag gå till Olof igen på Kungsgatan i 3 butiken och hämta ut min dongel. Den har ju varit på lagning och nu är den klar. Eller den har typ varit klar i 1 vecka, men jag har inte orkat åka dit och hämta den. Men imorgon gör jag det eftersom jag ändå måste vänta på Hanna i en timme typ, då vi ska möta upp Tim (alias Glenn, för att han kommer från Götet!). Sen ska vi gå på bolaget och inhandla kvällen alkohol. Sen får vi se vart vi förar. Kanske i sollentuna? Blir ju närmast så. Tycker jag iaf...
   Så imorgon kommer jag nog inte ha tid till att blogga. Kanske om jag får låna Fia's dator om vi kommer föra hos henne och Max vill säga.

Jag har även fått ett mail ifrån kusinen där hon skrev att min nya design hon har gjort är klar. Jag har även tittat på den och jag ääälskar den. Ni kommer också få se den, så fort hon lägger in den. Då kanske ni också blir lite sugna på att få en ny design till eran blogg?

    På tal om Tim, som är då Hannas lilla flört. Det får mig att tänka lite på kärlek, tänk om det blir dom? Visst det är kul för Hanna, med tanke på att både hon och jag har tröttnat på singellivet. Så vi kanske behöver nån i vårat liv. Jag har ju börjat prata väldigt mycket med en gammal vän, J, och det känns skönt. Men Hanna har fått för sig att det är något på gång där.. Men det tror jag nog inte. Men men, ville bara att ni skulle veta.

Oj, var långt inlägg det blev. Ääh, alltid kul när fingrarna inte kan sluta skriva.
I know you love me, XOXO





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0