Kusinen ska göra min design

Jag fick en liten kommentar av min kusin Emelie idag om att hon har börjat göra designers till flera olika bloggar. Och med tanke på att jag vill göra om min blogg extremt mycket så passar ju detta tillfälle jättebra.
Så nu ska jag bara leta fram lite bilder som jag vill ska vara med i bloggen och sen skicka dom till henne, kanske komma med lite förslag också. Så om ni också vill ha en ny design på eran blogg, gå in på Emelies blogg och skriv en kommentar så hjälper hon er så fort hon kan.
    Idag har jag jobbat. Jobbade den jobbigaste tiden man kan jobba, 12-21. Det gick väl bra, men fy satan i gatan vad mycket folk det var nu på kvällen. Från kl.17 till 20 så var det folk hela tiden. Vi kunde inte ens gå och dricka vatten, eller ens hämta pommes att fylla på. Och Dan på jobbet vägrade sluta skicka hem folk. Han ville skicka hem folk hela tiden, så det störde vi oss lite på. Vi behövde ju dom liksom.
    Imorgon iaf är jag ledig. Riktigt skönt!! Men då ska jag ta itu med lägenheten då Hannas lilla flört kommer och bor hos oss under helgen. Så det måste ju se bra ut här liksom. Han ska ju inte behöva komma till Stockholm och se en svinstia liksom.
Hur har eran dag varit?




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Jag har skickat ett mail till dig :)

Datum: 2009-07-30 | Tid: 16:16:02
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0