Lång dag idag...och jag saknar min vän!!

Ja idag har det varit en mycket lång dag för min del. Jag är verkligen superduper trött just nu. Förstår inte ens varför jag sitter här och bloggar, men då kommer jag och tänka på alla mina läsare, vilka ni nu är vill säga..
 Idag började jag kl.7 och jobbade till 14. Ganska skönt att sluta tidigare idag. Undra hur mycket kaos det var på jobbet efter jag gick, Cornelia borde ha haft ett total kaos!!
Efter jobbet var det bestämt att mamma och pappa skulle hämta upp mig för att vi sedan skulle åka till Ösmo där faster bor på middag. När jag kom ut från resturangen står dom där, tillsammans med polisen!! Ja ni läste rätt, farbror blå!!
Då var det ju så att pappa gjort en liten ful u-sväng som dom inte tyckte att man skulle göra..Men efter polissnacket åkte vi till ösmo, jag somnade i bilen. Riktigt skönt! God middag var det också.
Och nu sitter jag här hemma hos mamma, jätte trött och inte alls pigg att gå upp halv 6 imorgon för att åka till jobbet. Men nu ska jag nog gå och slappa framför tv:n. Säkert något bra på den där dumburken..
  Och ni, förresten, jag saknar min andra halva. Känns tomt utan henne nu när hon bor hos sin mamma och är kattvakt. Tycker hon kan sluta vara kattvakt nu och komma hem.! Tycker inte ni?


Saknar dig hjärtat!!




Postat av: Anonym

jag bor hos pia :) du vet hon från viper :)

Datum: 2009-07-22 | Tid: 21:32:10
Postat av: Hännys

ååååh!!!! jag får tårar i ögonen! jag saknar dig med! jag tänkte faktiskt på dig igår innan jag somnade! men jag tänkte, kan vi inte sova hos mamma på fredag, så kan vi väl åka hem sen på lördag? skulle väl ändå möta linda och hämta katten? <3<3älskar dig!

Datum: 2009-07-23 | Tid: 10:14:00
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0