Lördag och jag sitter hemma...

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera idag. men jag har helt enkelt inte haft tid.
Imorse när jag vaknade gjorde jag mig klar för att sedan bege mig emot IKEA tillsammans med mamma, systrar och morbror..riktigt trevligt, vi alla hittade nånting vi ville ha eller behövde.
När vi kom hem så var vi ute i solen ett tag och pratade med en massa grannar och bara mös...Sen gick jag och Hanna hem för att laga middag. tror jag till och med hann med en middag-nap...somnade nog tror jag..hihi..
Ikväll så beslöt sig Hanna att åka till norrtälje, men jag hade inte sån lust att hänga med..Hon skulle åka tillsammans med Sandra så då tycker jag dom ska få umgås själva. Dom träffas ju inte så ofta nu när dom bor så långt ifrån varandra...
Så jag har ikväll umgåtts med mina barndomskompisar, Emma,Alex,Danne,Jonte,Dunder och någon polare till Alex..Det var faktiskt riktigt trevligt..Vi kan verkligen alltid skratta tillsammans, saknar den tiden lite om jag ska vara ärlig...
Just nu sitter jag här hemma alldeles ensam i lägenheten och försöker få reda på om Hanna kommer sova hemma eller inte inatt..Vill ju inte vakna upp imorgon i världens panik för att hon inte är hemma liksom.
Hur har eran lördag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0