Nu blev jag glad..

Oooh ja, nu blev jag riktigt glad när jag loggar in på blogg.se och ser att jag fått ett gäng kommentarer.. Visst att jag va runt och tittade och kommenterade olika bloggar häromdagen. Så nu har jag fått svar. Riktigt muwsigt!!
Tackar alla som verkligen tittade in på min blogg, känns oerhört kul. Och jag vill även tacka dom som ger komplimanger för min design. Jag tycker att jag har kämpat och kämpat så himla mycket med min design och speciellt min header, men har aldrig blivit 100% nöjd. Men blir riktigt glad när ni ger komplimanger om den.
  Idag har jag jobbat, precis som vanligt. Jobbade 7-14, riktigt skön tid, men värdelöst när man tänker på hur mycket pengar man förlorar! Vet inte ens hur bra eller dålig lön jag får denna månad, fett scary jue!!
Känns som att den här veckan bara kommer flyga förbi och helt plöstligt blir det nästa vecka. Har så mycket på gång denna vecka. Så här ser min planering ut denna vecka:

Tisdag (idag):
Jobba 7-14
Onsdag: Jobba 7-16. Eventuellt träffa Oscar efter jobbet på middag.
Torsdag: Jobba 7-16
Fredag: Jobba 7-16
Lördag: Kryssning med "Färjan"  (aka. Viking Line Cinderella). Det är ju så att min farmor fyller 60 imorgon och har bjudit hela släkten på en 23 timmars kryssning. Ganska kul att vi åker med Cinderella, får man se hur många man känner igen, hihi!
Söndag: Komma hem från kryssningen på kvällen och vila upp mig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0