Så var det dags igen...


Jag saknar solen, gör inte ni?

Imorgon gäller det...Första dagen på jobbet efter semestern..Känner att jag behöver mer semester, jag känner att jag har inte vilat ut mig ordentligt..
Men det kommer säkert gå bra att jobba..Dom kanske saknar mig till och med, vad vet jag liksom?
Men på tal om någonting annat, mitt internet fungerar fortfarande inte. Jag börjar bli riktigt matt. Har ringt 3 kundservice men det funkar fortfarande inte efter all hjälp jag har fått. Jag tror nog jag får gå till Olof på 3 Kungsgatan igen och se till att han fixar detta problem igen. Kanske till och med imorgon efter jobbet? Får diskutera med fadern min..
Hur har eran helg varit?




Postat av: Yvonne

Hihi jag saknar solen, ser mumsigt ut ? =)

Datum: 2009-07-14 | Tid: 13:28:16
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0