Ursäktar mig själv, men inte mitt fel..

Som sagt, det är inte mitt fel att jag uppdaterar så himla dåligt nu dom senaste dagarna. Som sagt så har mitt internet kajkat totalt och ingenting vill fungera.
Jag åkte in med min dator och dongel till 3 på kungsgatan och så fick Olof hjälpa mig som även hjälpte mig häromdagen. Så efter ca en timme så ringde han upp mig och sa att jag kunde komma och hämta min dator, och allt fungerade precis som det skulle.
Däremot när jag kom hem igår och starta min dator igen så fungerade det inte iaf. Fast nu kom jag iaf ut på 3connect som inte velat fungera förut.
Så jag tänkte att jag skulle ringa upp den där Olof idag, men har inte gjort det. Har inte ens prövat starta mitt internet idag, blir så himla sur när det inte fungerar.
Men jag ska ta itu med detta imorgon, för idag har jag inte mått så bra.
Jag har varit snurrig i huvudet i flera dagar nu, om inte veckor. Jag kan ligga i sängen och bara vända på huvudet så känns det som att jag sitter upp och ner i en karusell och jag tappar synen, allt blir suddigt, jätte läskigt faktiskt.
Så jag ska nog ringa min husläkare imorgon på hennes telefontid och fråga ifall  jag borde åka till vårdcentralen och kolla upp detta. Mamma tror ju att jag har tappat "kristallen" efter min förkylning jag hade för några veckor sedan. Den är tydligen till för balanssinnet, hade jag ingen aning om.
Men nog om mig, hur har ni alla bloggare och läsare? Något roligt som har hänt? Kläm in en liten kommentar så jag får veta.




Postat av: Isa

Vad tycker du om ritade bilder? gå in på min blogg och säg vad du tycker om bilderna jag har ritat. PUSS<3

Datum: 2009-07-10 | Tid: 17:29:29
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0