Utgång ikväll, detta var ett tag sen.

 
Så här såg jag ut när det var tema på Viperroom. Okej det var en studentskiva, men fortfarande ett tema.
Jaha då var det fredag och tro det eller ej, men idag ska jag gå ut på krogen.! Detta är då Hannas påhitt och inte mitt. Men tänkte, vadå jag har inte varit ute på typ 1 månad så detta passar nog bra.
Sen är det ju så att det är silvertejpstema på 360 som vi ska på ikväll. Detta betyder då att man ska på nått sätt ha silvertejp på sig. Sen spelar det ingen roll hur man ser ut. Låta fantasin flöda liksom. Jag ska iallafall göra en kjol och ett linne/midjetröja, och så foffar till. Riktigt muwsigt.
Hur skulle ni klä er med silvertejp?
Imorgon ska ju jag på kryssning tillsammans med familjen. Det är ju så att min farmor fyllde 60 år häromdagen, så hon har ju bjudit hela släkten på kryssning med båten Cinderella. Kommer nog bli rikigt muwsigt. Då får man ta sig en titt på hur många man känner igen från "Färjan"
Har ni åkt Cinderella någon gång, hur många kände ni igen ifrån serien "Färjan"?




Postat av: d e n i s e

sv : tack för din röst! :)

Datum: 2009-07-20 | Tid: 14:17:43
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0