25 Juni, lönedag

Ja idag får man lön..en ganska bra lön...men pengarna bara försvinner tycker jag...visst att jag ska ha pengar av både hanna och min bror...men ändå...
Det är alla dessa räkningar som gör att pengarna försvinner. Önskar inte ni också att man kunde slippa alla sina räkningar bara för minst en månad iallafall?
Idag ska jag jobba 12-20, precis som det var planerat igår..men fick ju börja kl.14 istället, vilket slutade med att jag var tvungen att jobba borta på Regeringsgatan istället..Galet sur jag blev på min chef, inte okej!!
Men innan jobbet idag ska jag och mamma åka till vetrinären med Kajsa, med tanke på att dom på Agria tror att hon fortfarande går runt och är magsjuk, vilket hon aldrig har varit, hon har varit "lite risig i magen", men inget mer än det..Sen kör nog mamma och pappa in mig till jobbet, vi kan ju hoppas på det iallafall..
Efter jobbet måste jag nog åka och handla någonstans, med tanke på att det inte finns nånting här hemma..får hoppas jag hinner bara innan 21..
Hur ser eran dag ut?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0