allting kan inte riktigt bli som man tänkt sig...


ja, denna kväll blev inte riktigt som man hade planerat.. Jag, Nicole och Hanna åt en supergod middag idag, thaimat, hur gått är inte det?!
sen hade vi ju planerat att vi skulle titta på båda Legally Blonde filmerna..men så blev det inte riktigt, vi tittade på första filmen men när vi stoppade in den andra så la hela dvd:n av..så skulle vi pröva spela från playstationet, men den ville inte ge något ljud, så då gav vi upp.
Nu ligger jag i sängen och Hanna i soffan, ingen av oss vågar egentligen prata för då kommer vi bara få hostattacker. Imorgonbitti iallafall, då ska jag åka till morgonakuten för att kolla upp vad jag har för någon typ av förkylning. Vem vet, kanske fått en släng av den där svininfluensan? Men jag vet ju inte vad det är för symtom för den, så kanske inte? Äsch, vem bryr sig egentligen, hoppas bara på att läkaren kan fixa mig, har inte råd att ligga hemma som sagt.
P.S: en rolig sak, jag har redan fått skatteåterbärgningen, har ni också fått den?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0