ber tusen gånger om ursäkt..

...men jag har verkligen en mycket bra anledning till varför jag inte har uppdaterat bloggen på länge.
Under helgen har det hänt en massa saker. I fredags var jag bara hemma och tog det lungt, hjälpte min bror lite att flytta. På lördagen var det min tur, max,fia och petra kom över och hjälpte mig att flytta upp mina saker till min lya. Innan flytten satte igång så grillade vi mycket god mat. Sen efter krafterna hade kommit i kroppen så började vi konka upp säng osv. Under söndagen kom Hanna och Max och hjälpte mig, då konkade vi upp soffan och jag tog itu ordentligt att fixa lägenheten. Sen hade jag och Hanna en goffa kväll, mycket väl förtjänt.
Just nu sitter vi två här i lägenheten och tittar på film tillsammans med Jasmine och hundarna..Mamma har varit på sjukhuset idag, och då kom det upp saker som ledde till att mamma vill vara lite ifred.
Ikväll åker Hanna hem då jag och Jasmine ska med hennes lekis till Kolmården imorgon...Jag kommer lägga upp bilder på lägenheten senare ikväll så ni får se hur jag bor, jag är mycket nöjd iaf, trots dom ynka 19 kvadraterna jag bor på.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0