Bilderna från midsommar (varning: bildbomb!!)

Jag ber om ursäkt för att jag inte har lagt upp bilderna från midsommar. Men jag har inte hittat sladden till kameran, men det gjorde jag idag. Men hann inte lägga upp dom innan jag åkte till jobbet.
Så här kommer dom!


När vi kom till Strömma så satte sig dom flesta till bords för att invänta "sill & nubbe"-lunchen.
Foto: Jag

Morbror Torgny var en av dessa som var riktigt hungrig. Precis som jag. Tyvärr så äter jag ju bara köttbullar av allt som serveras.
Foto:Jag

Klockan tickar, även det gör min och Hannas magar. Det kanske man kan se.
Foto: Torgny

Brorsan och hans lilla Oliver bråkar om att Oliver måste hålla sig lugn. Men det är ju inte så lätt när det är en massa nya dofter att gå runt och sniffa på, eller hur?
Foto: Jag

Åsa (till vänster) och höggravida Linda (till vänster) ville självklart ställa upp på bild när lunchen var klar.Just nu satt vi och väntade på att klockan skulle bli 14.00 så vi kunde gå iväg till midsommarfirandet.
Foto: Jag

Men innan vi gick iväg vaknade äntligen Åsas minsting, och min nya kärlek upp eftersom han var lite hungrig. Denna skönhet var min sysselsättning under nästan hela dagen. Vem blir inte kär i honom liksom?
Foto: Hanna

Nu var klockan äntligen 14 och vi har anlänt till midsommarstången och en massa annat roligt. Det fanns ponnyridning, åka häst och vagn, lotter,fika osv.
Foto: Jag

Hanna och alla andra passade på att dansa när det kom en bra låt. Jag passade då på att fota denna händelse.
Foto: Jag

När vi kom tillbaka så vaknade Edvin (som babyn heter) för att han var lite mer hungrig. Ser ni hur bra jag passar som mamma?
Foto: Hanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0