Dålig uppdatering, igen!

Jag ber om ursäkt för denna dåliga uppdatering under midsommar och allt. Men jag har helt enkelt inte haft tid.
    På Midsommar så var jag, hanna och min familj ute i Strömma och firade den med min morbror som bor där ute. Dom som var där var båda mina morbröder, mina kusiner (Peter och Göran), Göran tjej och barn, nån Åsa och hennes barn.
    Dagen började med att vi kom till strömma runt 11 snåret, då började vi med en traditionell lunch med sill,potatis,korv,köttbullar osv. Runt 14 gick vi iväg till den årliga midsommarstången, där tog vi lotter,blåste sopbubblor,dansade runt stången osv.
    Efter var det att gå hem igen till morbror där vi åt grillat till middag och drack lite groggar, himla muwsigt!!
När kvällen kom så begav sig jag och hanna och nicole emot stan och göta källare. Kvällen var  hur rolig som helst tills jag och Hanna krockade och jag blev jätte yr och såg typ dubbelt, så då fick vi åka hem.
   Jag har en massa bilder ifrån midsommar, jag lovar att jag ska lägga upp dom. Men jag har ingen sladd till kameran här, den ligger hemma. Bor ju hos mamma nu fram tills på onsdag då dom är uppe i Dalarna och jag och Hanna är marsvinsvakter.

här är mina 2 skönheter som jag är vakt åt. Elliot till vänster och Kalle till höger.

   Igår var vi tre på bio och såg 17 Again, himla bra film. Zac Efron är ju bara så snygg att man vill dö, eller hur tjejer?
När jag och Hanna kom hem igen så hyrde vi en film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men det var också med en av High School Musical-personerna, Ashley Tisdale. Den var också ganska bra, en lite mer gråtfilm än 17 again om jag får säga det själv.
   Idag väntas det jobb, suck!! Jobbar 15-22, hatar att jobba dessa tider, men men, allt kan inte alltid bli som man vill, eller hur?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0