Ett samtal och sedan börjar man senare..

Ja idag vaknade jag till först att Hannas alarm gick igång riktigt tidigt imorse..Trodde hon aldrig skulle stänga av larmet, men till slut gjorde hon det.
Sedan vaknade till för en timme sen ungefär att det var några gubbar här inne och fixade nånting...vad vet jag inte, jag sov ju och orkade inte gå upp och titta..
Efter mycket om och men att försöka somna om så ringde dom från jobbet och sa att jag kunde få börja kl.14 istället för kl.12, och självklart vill man väl det?
Så nu ska jag äta min frukost, sen hoppa in i duschen och se om allt solande igår hjälpte något för att få någon bränna..
Hur ser eran dag ut?




Postat av: ???

damn you are hot ;)

Datum: 2009-06-24 | Tid: 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0