För idag är ingen vanlig dag...

...för det är Emmas 20 års dag, hurra hurra hurra!!!
Vill passa på att gratta min barndomsvän Emma på hennes 20 års dag. Hoppas du haft en fin födelsedag vännen!
Min dag idag har varit rätt sisådär faktiskt. Med tanke på att jag fortfarande är sjuk så kände jag mig inte så pigg på att jobba idag.
När jag åkte Lidingöbanan imorse så började jag svettas jättemycket och fick nästan panik av värmeslag. Då tror jag min feber började sätta igång. För sedan när jag kom till jobbet började jag frysa som tusan, kändes som att jag var i Alaska i 20 minusgrader. Började hacka tänder och allt, fett scary!!
Imorgon blir det inget jobbande för mig iallafall, jag kommer ligga hemma och krya till mig. För i helgen är jag totalt fullbokad. På lördag har jag ju trippelbokat mig, så får se hur detta kommer sluta. Nu ska jag fortsätta titta på CSI med Hanna.
Glöm inte att hälsa på Emma och gratta henne!




Postat av: Emma

Tack så jättemkt gumman :( <3

Datum: 2009-06-08 | Tid: 23:25:47
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0