Idag är det fredag..

..och klockan är exakt 20.54 nu när jag börjar skriva..Det komiska med detta är att jag sitter hemma, i soffan, tillsammans med Jasmine och tittar på Pippi Långstrump. Hon ville så gärna sova hemma hos mig idag, och eftersom Hanna är ute på rackartyg så gick det bra för mig.
   Det roligaste är att Hanna kommer ju hem ikväll, men hon vet inte om att Jasmine sover här inatt. Blir en liten rolig suprise för henne inatt när hon kommer superkalas, som jag antar att hon kommer vara.
   På tal om suprise, verkar som ni flesta läsare börjar bli riktigt nyfikna på vad jag egentligen har gjort. Men jag berättar ingenting, kan berätta på söndag då dom flesta personerna jag känner får se denna suprise under helgen. Vissa har sett den redan och vissa blev faktiskt ganska överraskade. Blev ni lite mer nyfikna nu kanske?
   Idag vill jag även passa på och säga ett jättestort grattis till min älskade kusin Emelie, som idag tar en av det största kliven i sitt liv, för idag tar hon studenten! Välkommen in i vuxenvärlden kusin! Nu börjar allvaret, tyvärr...
   Imorgon, på tal om kusin, så ska hela släkten befinna sig i Edsbro kl.14.00 för att gå på Emelies mottagning hon har för släkten. Tror det kommer bli riktigt roligt, med en massa lekar, god mat och trevligt sällskap.

   Efter det ska vi åka tillbaka hit till ön, men bara jag och min familj och så Hanna såklart. För här i Käppala väntas det kalas/fest för Emma som i måndags fyllde 20 stora år. Stort grattis än en gång!!
   Efter detta väntas det ännu en fest i Sköndal hemma hos Petra, för denna dam blir också 20 stora år, fast hon fyller ju år imorgon. Passar på att gratta henne nu med tanke på att jag nog inte kommer att hinna gratta henne imorgon, iaf inte i bloggen..
   Men på söndag mina vänner, då ska ni få se en massa bilder från helgens bestyr, det må jag lova!
Hoppas ni får en superhelg, så hörs vi på söndag igen. XoXo// Daisy Girl (hihi, såg nu hur jag "citerade" Gossip Girl)




Postat av: petra

tack gumman <3

Datum: 2009-06-13 | Tid: 06:43:40
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0