jag lovade att avslöja min suprise..

..men jag har ju även lovar att jag ska berätta om helgen, så jag tar den först. men jag har liksom kommit på att jag inte har så många bilder från helgen bestyr faktiskt. Så jag kan inte lägga upp några bilder trots allt.
Men jag har ju lovat att jag ska berätta vad som har hänt.
I fredags så var jag bara hemma faktiskt, mådde ju inte så värst bra. Jasmine ville så gärna sova över hos mig, så då fick hon göra det. Med tanke på att Hanna var ute med alla andra på krogen så tog jag lilla Jasmine och hade det mysigt istället.
I lördags så var det ju denna lördag som jag hade lyckats trippelbokat mig själv. Dagen började med att jag,hanna och jasmine vaknade upp vid 10 snåret, åt lite frukost, fixade till oss och sen när vi var klara så gick vi ner till mamma och sjöng LIPS (samma sak som singstar fast för XBOX). När alla var klara hemma hos mamma hoppade vi in i bilen och begav oss emot Edsbro där det väntades studentmottagning för min kusin Emelie som nu har tagit ett steg in i vuxenvärlden. Stort grattis till henne! 
   Efter mottagningen var det dags att bege sig hem emot ön igen, men inte blev det någon vila inte. Det väntades kalas hemma hos emma, eftersom hon fyllde 20 förra veckan. Det var riktigt mysigt faktiskt, var jättekul att träffa alla gamla barndomsvänner som man inte umgåtts med på flera år.
    Efter hennes kalas väntade nästa kalas hemma hos Petra som också fyllt 20. Den festen var väl lite sisådär, visst det var ju kul och träffa några personer man inte sett på ganska länge. Men vissa kunde man ju helst struntat i att träffa. Men allt kan inte alltid bli som man vill tyvärr.
   Det blev iaf en relativt tidigt hemgång, max var så snäll och körde hem mig och Hanna strax efter tolv så vi var hemma runt halv 1 tiden någongång.
Igår var det också en tuff dag för mig och Hanna men det var det ju pga att vi var så slitna och inte mådde så bra. Vi tvättade all vår tvätt, 2 fulla ikeapåsar, helt galet!! Sen bakade vi även rimbobullar. Blev ju så besviken på att Emelie inte bjöd på några, så jag gjorde mina egna. riktigt mumsigt!!
Idag har jag inte gjort så värst mycket. Städat lägenheten lite faktiskt. Dammade lite, torkade av dammiga bord osv, diskat, dammsugit. Fet creed till mig!!
Imorgon väntar ju jobbet. Men jag jobbar helt sjukt denna vecka. så här ser min vecka ut:
Måndag: Ledig
Tisdag: Jobbar 12-20
Onsdag: Jobbar 12-20
Torsdag: Jobbar 12-20
Fredag: Ledig, Midsommarfirande på Strömma
Lördag: Jobbar 15-22
Söndag: Jobbar 16-22

 
P.S: här kom min suprise. vad tycker ni? vad passar jag bäst i, blondin eller brunett?




Postat av: Sofie

BRUNETT!

Datum: 2009-06-16 | Tid: 16:02:22
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0