Lördagen den 6 Juni, Sveriges Nationaldag

jag vet att jag sa att jag skulle ta en bloggpaus. Men idag gör jag ett undantag. Det är ju faktiskt Sveriges Nationaldag idag, så då borde inte bloggpauser gälla.
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Jasmine sov ju hemma hos mig inatt, med tanke på att Hanna var ute på äventyr så blev jag ensam och tog hem Jasmine då istället.
Idag är det ju sista Viperkvällen innan deras "sommarlov" kommer igång, dom förtjänar ju också lite semester, men är det inte bättre att ta det på vintern då istället?
Innan viper så har jag och min familjen årets tradtion idag, nämligen grillning nere på båtklubben. Detta betyder att min morbror Benny och hans fru Monica kommer med deras båt till båtklubben eftersom min moster Ann's man Lasse är båtvakt inatt så brukar vi alltid grilla där nere, det är riktigt mysigt. Tycker det är lite synd att resten av mina mostrar inte kommer, visst dom bor borta mot norrtäljehållet, men för det kan man väl komma iaf?
Runt 8 ikväll så kommer alla polare hem till mig, där det väntas singstar, alkohol och ett glatt partyhumör. Men jag vet inte riktigt om jag ska dricka så mycket ikväll, först med tanke på min dåliga ekonomi plus att jag fortfarande är sjuk,visst febern är borta, men jag mår fortfarande inte 100% bra.
Hur ser eran nationaldagsfirande ut?
(bilden är lånad från google)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0