Nu har halva veckan gått.

Idag är det onsdag, och jag är verkligen helt slut efter dagens arbete. Sitter, eller snarare sitt/ligger i soffan och skriver medans jag tittar på The Bachelorette på Kanal 5.
Idag har det inte hänt så mycket kul på jobbet. Hade lite fyllon som blockerade toaletten och det blev världens kö. Men precis när man ska gå dit och kolla vad dom håller på med egentligen så ångrade jag mig lika fort. En av dom stod nästan och spydde i handfatet, fett äckligt!
Imorgon jobbar jag 7-16 istället för 12-20, galet skönt! Saknar verkligen dom tiderna. Fick även veta, om jag planerar på att stanna kvar på Donken i höst så kommer jag få tillbaka mina öppningstider, tjohoo!!
Men som sagt, jobbar bara imorgon sen är jag ledig fredag och lördag. Galet muwsigt. För på fredag ska ju vi till Strömma där min andra morbror bor och fira midsommar. Tror jag ska köra en favorit i repris och supa min kusin Peter under bordet igen, hihi, schyy säg inte till någon!
Så, hur har eran onsdag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0