Så blev det inget jobb idag ...

Idag är det tisdag, och jag är hemma ifrån jobbet idag också. Jobbade ju igår, men var hemma i fredags då jag skulle ha jobbat. Jag tror jag kommer vara hemma imorgon också. Funderar på om jag ska åka till akutmottagningen imorgonbitti för att kolla om det här verkligen är en vanlig förkylning, jag menar nu har jag varit sjuk i 1 vecka och febern den bara kommer och går lite som den vill.
Jag känner liksom att jag inte har råd att ligga hemma och vara sjuk, måste vara på jobbet och tjäna lite pengar. Men jag ska diskutera med mamma idag om hur hon tycker jag ska göra. Man kanske kan få lite pencilin eller nått liknande så jag kan bli frisk igen..
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Just nu sitter jag här hemma och tittar på Providence. Kanske ska klä på mig och gå ner till mamma, kanske gå en lite längre promenad med hundarna? Det vore ju mysigt.
Hur ser eran tisdag ut?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0