Så var det onsdag, och jag har en suprise..

Japp, idag är det onsdag, halva veckan har nu gått och jag var på akutmottagningen imorse på Lidingö Sjukhus. Jag gick inte till den husläkaren som jag har, jag tog en annan då jag inte gillar min husläkare, hon är så himla dryg emot ungdomar.
Men jag fick iallafall reda på att jag en typ av bihålsinflammation blandat med en övre luftvägsinfektion. Inte så kul, så just nu går jag på antibiotika. Känns ju bra då man är fullbokad på lördag och det är bara fester som man ska gå på. Inte så värst roligt. Då är ju frågan om man ska dricka alkohol och strunta i att det påverkar medicinens effekt.
   Ikväll så vill Carro att vi ska hänga med ut på Klubb Onsdag på Hirschenkeller, men jag vettefan om jag orkar alltså. Hanna har redan börjat fixa sig, och jag sitter här fortfarande i mjukisbyxor och tjocktröja. Jag menar, jag är ju faktiskt sjukskriven, hur bra ser det ut om jag går ut?
   Som ni ser på titeln så har jag en liten suprise för alla er som känner mig. Det är några som redan fått reda på denna suprise men jag tänker inte tillåta dom att berätta det. Och jag tänker inte berätta det för er heller. Ni måste träffa mig öga mot öga för att få reda på det.
Nu blev ni allt nyfikna va?




Postat av: petra

ny är man nyfiken och väntar i spänning på att få reda på vad det är :)<3

Datum: 2009-06-10 | Tid: 22:38:04
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/
Postat av: petra

ny är man nyfiken och väntar i spänning på att få reda på vad det är :)<3

Datum: 2009-06-10 | Tid: 22:38:43
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag vet! Suprise suprise :D



Ta bort det andra jag skrev, det blev lite fel :P

Datum: 2009-06-10 | Tid: 23:01:14
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: Sofie

JAG VET, JAG VET, JAG VET, JAG VET :)

Datum: 2009-06-10 | Tid: 23:56:35
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0