Så var det tisdag då..

Och idag har jag faktiskt jobbat. Visst det har varit riktigt skönt med 2 veckor ledigt. Hade ju egentligen bara 1 vecka semester, men sen blev jag ju sjukskriven i 1 vecka till.
Men iallafall, idag har jag ju jobbat. Det gick bra, men fick en del hostattacker, men sånt hör ju till när man är sjuk, inte sant?
Dom på jobbet blev riktigt paffa att se mig i mitt nya jag, som brunett. Dom flesta sa faktiskt att jag passade bättre i detta än som blondin, men jag vet inte riktigt. Jag har ju kämpat så mycket för att få det vita håret. Och sen försvann allt på en timme. Men jag ska nog vara brunett ett tag framöver nu, mitt hår behöver det.
Ikväll är det ju dubbelavsnitt av Desperate Housewifes, wohoo!! Hoppas det inte slutar så spännande bara, då kommer jaga bli arg!
Ska ni också titta på desperate idag?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0