sjukdom på ingång?

jag tror jag seriöst är på väg att bli riktigt sjuk..jag har jätteont i halsen, näsa, ögon och gud vet vad rinner just nu..min jätte irriterande hosta är tillbaka också, kanske bäst att sjukskriva sig till imorgon, då jag egentligen ska jobba..Men jag tror inte det är någon vidare bra idée att jobba när jag bara hostar och inte ens låter som mig själv.
Vad tycker ni? Ska jag sjukanmäla mig eller pina mig igenom 8 timmars arbete?
Just nu sitter jag hemma hos mig, gud vad sjukt det låter att säga så, och har precis städat klart, har dammat,dammsugit och torkat golvet. Väntar även in Hanna som ska sova här inatt, muwsigt muwsigt!! Kommer kanske bli lite greys-tittande ikväll.




Postat av: Anonym

Brynäs

Datum: 2009-06-04 | Tid: 21:31:06
Postat av: Isabella

du ska sjukanmäla dig genast, folk vill ju inte bli smittade, hur går det med hanna och din lilla 1:a??=)

Datum: 2009-06-05 | Tid: 14:56:49
URL: http://fotobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0