Tisdag, en dag på beachen..

Idag har jag varit ledig ifrån jobbet. Det firade jag med att jag hörde av mig till emma och frågade om hon ville hänga med till stranden och sola..Självklart ville hon det, och som ett plus så kom även Sofie med.
Det var faktiskt riktigt trevligt, trevligt att få umgås med sina barndomsvänner åter igen, precis som dom gamla goa tiderna..har saknat det lite faktiskt.
Efter playan så gick alla hem till sig och jag somnade faktiskt på soffan, ni vet ju hur trött man blir efter några timmar i solen..inte lätt det där.
Idag har jag även dammsugit här hos mamma, diskat och gett marsvinen nytt och fräscht gräs utifrån..Just nu är jag riktigt hungrig, ska nog gå och ta en macka tror jag.
Hur har eran dag varit? Också legat ute i solen?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0