Bara för att jag har varit värdelös på att blogga

OM JUST MIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Daisy Benita Mikaela Nau
FÖDD: 16 augusto 1988
BOR: På en ö
SMEKNAMN: hjärtat,gumman, fyllo, blondie..beror helt på situationen
INTRESSEN: Hundar
SKOLA: vadå skola? donken för i helvete!!

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: ja och det är inte okej! för har saknat helt fel person
ÅNGRAT NÅGOT: ooja, kan man lungt säga
LJUGIT: njaa det tror jag inte..
SVIKIT NÅGON: nej, det hoppas jag inte iaf
KÄNNT DIG SÄMST: aa verkligen..
GRÅTIT: för mycket
SKRATTAT: haha, jag skrattar typ varje dag, men hälften är fejk typ
VARIT SJUK: nja, inte direkt
VARIT UTOMLANDS: räknas finland?
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: självklart!

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: alldeles för ofta
SKRATTAR DU OFTA: njea, vettefan alltså, inte på riktigt direkt..
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: seg,deppig och jättearg för att jag måste jobba imorgon
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: inte så värst bra..
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej gud nej...
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: haha oo ja, vem har inte?

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: kärlek vadå?
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: jag vet inte riktigt, faller gör jag lätt. men att bli kär är de mycket svårare med..
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: som sagt, vadå kärlek? finns det?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: beror på, tror säkert jag kommer gifta mig, typ när jag är i himlen
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: förälskad?, nej snarare besviken
OM JA, VEM: jag säger bara att jag faller alltid för fel killar..
HUR MÅNGA GGR HAR DU HÅNGLAT DENNA MÅNAD: ordet hångla använder man när man är liten
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: aa verkligen, mer sårad än lycklig
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: nja inte direkt, med tanke på att jag är singel nu..
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: fel killar
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: inget av dom, en fin personlighet kanske?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig gärna...
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: jisses vilka frågor, huvudsaken är väl om han är en bra kille?
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Öhh? njea..inte direkt så att jag samlar på mig dom, men får många komplimanger 


UTSEENDET PÅ MIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blondin
ÖGON FÄRG: blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: lång
SNYGG ELLER FUL: nånstans mitt emellan
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: inte ett dugg..!!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: aa minst 1 gång i veckan
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: jag och jag har typ varit det också...
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej tyvärr inte..
SMINKAR DU DIG: aa mest till helgen
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: mitt självförtroende är lika långt som glocalnet, så jag gör det som jag känner för..!!





Postat av: Hännys

lika lågt som glocalnet? haha söt du är!

Datum: 2009-03-17 | Tid: 15:30:23
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0