Bounce på Orionteatern imorn!


Bounce på Orionteatern kommer nog bli riktigt kul!

imorgon smäller det! imorgon ska jag,Hanna och Nicole gå och titta på Bounce på Orionteatern. Jag och Hanna fick nämligen detta i "Alla hjärtans dag"-present av Nicole, himla gulligt av henne tyckte jag.
Vi tre är extremt taggade..man ser på alla reklamskyltar som finns lite runt om i stan att det står: "...blod,sand,lera.." shit tänker jag. ska dom stå och dansa i blod? scary!!
efter vi har varit där så ska vi bege oss till viper precis som vanligt och efterfesta lite...får se hur denna kväll slutar...ska gå in i garderoben nu och se efter vad jag ska ha på mig. kommer ta tid!
har ni sett Bounce någon gång?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0