Dagens outfit....lång dag på jobbet

usch ja...idag har jag varit alldeles för länge på jobbet...jag började kl.07.00 idag...sen så skulle jag egentligen slutat kl.16.00...men anna kom till mig vid lunchtiden och frågade ifall jag inte kunde stanna kvar och räkna...självklart kunde jag det...men det ångrar jag nu kan jag säga...är helt slut idag...har jag iofs varit hela veckan, haha!!
idag fick jag även besök av Andree, som sprang förbi och skulle ha kaffe...så jag kirrade den så han fick den gratis, gratis är ju alltid gott, eller vad säger ni?
ikväll är det Greys Anatomy som gäller, missade förra veckan, så jag måste verkligen titta idag...imorgon är jag ledig pga att jag ska till Karolinska på återbesök till min kirurg...då kanske jag får reda på vad han egentligen gjorde med knäet...
kommer berätta imorgon vad jag fått reda på...nu ska jag återgå till min godisskål och mumsa framför tv:n...
hur har eran dag varit?


jeans ifrån Miss Sixty och skjortan ifrån H&M





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0