dagens vårtecken



idag körde jag på skinnjacka och solglasögon, riktigt vårig kände jag mig!

idag har jag varit ledig eftersom jag skulle till Karolinska sjukhuset idag..jag träffade min kirurg och han sa att allt ser precis ut som det ska, nu sitter knäet i fåran och inte utanför den...kändes bra att han sa det...
fick även reda på vad han hade gjort för nånting...han hade lagat mitt ena ledband och muskel som hade slitits sönder..sen hade han även flyttat muskler och lite sånt där...det lät bra iaf...
så idag ska jag laga middag tänkte jag, är lite sugen på  pastasallad med kyckling i...himla muwsigt..nu ska jag återgå till mitt filmtittande med Jasmine..
skriver kanske senare..
har ni sett några vårtecken idag?




Postat av: Emma

Tyckte jag såg en styv bröstvårta i en tunn blus idag... det måste väl ändå vara ett vårtecken!!

Datum: 2009-03-05 | Tid: 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0