halva veckan har nu gått...

...och jag känner bara att det enda jag gör på dagarna är att jobba, jobba och åter jobba!! detta är inte okej!!
jag är så himla trött på mitt jobb...men idag var det ganska skönt att jobba, hade inga besserwisser på jobbet idag, alltså ingen Persson och ingen W...himla muwsigt!
det roligaste idag var nog när Jessica fick för sig att jag och Dan borde gå på en dejt eftersom vi båda är kinky...hur tänkte hon då liksom? jag gillar däremot inte kinky-stil...beror ju på situationen...men hon tror att jag gillar smärta bara för att jag tattuerar mig hela tiden..vadå 4 tattueringar under 1 år är väl ingenting?
just nu sitter jag och tittar på greys, sen är det sängen som kallar, för imorgon ska jag jobba frukost, 7-16, eftersom Linn har rest hem pga hon ska på begravning..känns skönt...
på fredag ska vi ju fira hannas "lillebror", eftersom han fyller 20 idag tror jag det är ? men jag jobbar ju till 21 på fredag, inte okej. så då blir det att fixa sig på jobbet, himla kul eller inte!!
vad har ni gjort idag?


bjuder på en till bild ifrån Mondaybar kryssningen :)
Foto: Max




Postat av: Emelie

snygga ni är :D <3

Datum: 2009-03-19 | Tid: 15:56:08
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0